De ce e important sa ai un site optimizat pentru mobil

Publicitatea pe mobil explodeaza si va atinge 3 miliarde de dolari in 2012
Un studiu Comscore  a aratat ca 25% din utilizatorii de telefoane mobile participa lunar, in cel putin o (chiar si pana la 10) campanii de marketing SMS (text). Cresterea cheltuielilor de publicitate, ofera analistilor un bun indicator al directiei in care o industrie se indreapta. Avand in vedere aceasta estimare de crestere, este evident faptul ca segmentul Mobil va fi extrem de semnificativ.

Cupoanele Mobile se dezvolta rapid.
In urmatorii 2 ani sondajul Juniper previzioneaza ca aproximativ trei miliarde de cupoane mobile vor fi initiate spre telefoane. Clientii sunt din ce in ce mai avizi pentru oferte cu cupoane de reducere, mai ales in aceasta economie de criza. Cupoanele Mobile, via text,  sunt convenabile, usor de accesat si de revendicat. Ele au devenit cele mai la moda aplicatii, furnizand afacerilor mai multe motive pentru a lua in considerare o prezenta pe telefonul mobil. Cupoanele codate QR (Quick Response), un nou trend acum, devin o practica semnificativa printre afacerile de toate marimile.

Toate tipurile de afaceri  Mari & Mici  iau in considerare mobilul.
Marile branduri au alocat o parte serioasa din cheltuielile lor de marketing in 2010 si 2011 pentru dispozitivele mobile. In ultimii doi ani, lanturile de fast-food ca Burger King, Wendy’s, Subway si multe altele au creat campanii SMS, site-uri optimizate pentru telefoane mobile, si aplicatii iPhone, care dau voie unui client sa comande mancare direct de pe mobil.

Chiar si mari supermarketuri ca Wal-Mart, H&M, Best Buy, Sears, J.C. Penney si Target si-au dezvoltat site-uri mobile si aplicatii iPhone in ultimul an. Aceste aplicatii au permis clientilor sa comande produse si sa citeasca descrieri, pe de o parte, precum si furnizarea de alte servicii catre clientii lor.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

fourteen + 13 =