Trenduri In Mobile Marketing

Ratezi o mare oportunitate daca nu ai un site mobil & o strategie de marketing. Conform Forrester Research, o agenda de mobile marketing este pe lista a trei din patru marketeri in anul acesta.

La fel ca si cu orice alt program marketing, trebuie sa intelegi modul in care va evolua peisajul in domeniul telefoanelor mobile si cum afecteaza asta audienta ta. Pentru a intelege de ce 2012 este anul pentru a adauga mobilul la marketing mix-ul tau, iata aici motivul.

  1. Smartphone-urile vor ajunge al un punct critic anul trecut.
    Numarul lor va depasi jumatete din piata de telefoane mobile, conform The Nielsen Company .
  2. Ca telefoane mobile, smartphone-urile includ mai mult decat convorbire.
  3. Cum folosim continutul pe mobil s-a schimbat.
    Ca rezultat, acum folosim multitasking pentru a obtine informatie. Mobilul ne permite so o facem atat de repede.
  4. Publicitatea pe mobil continua traiectoria ascendenta.
    Per ansamlu, mobile advertising a creascut aproape 50% la $1,1 miliarde in 2011, din statisticile eMarketer.

Deci ce inseamna asta pentru marketingul tau din 2012?

Indiferent de orientarea afacerii tale, trebuie sa-ti aloci un buget de cheltuieli si pentru marketingul pe mobil. Pentru acest scop, stabileste obiective pentru strategiile de marketing si selecteaza-ti instrumente de masurare, inainte de a incepe, pentru a te asigura ca poti urmari rezultatele investitiei tale in marketing.

Pentru multe afaceri si firme, smartphone-ul este noul camp de batalie. Smartphone-urile sunt locul unde clientii examineaza ofertele tale si alte competitorilor. Chiar si depozitele de ciment si mortar trebuie sa inteleaga ca desi un client se afla in zona lor, ar putea sa nu-i poata vinde, in special de cand clientii prefera sa-l verifice pe telefonul mobil inainte!

To this end, set business goals for your marketing strategies and select related metrics before you jump in to ensure that you can track the results of your marketing investment.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

five × 5 =